lördag 26 april 2008

Flera inlägg? – Nej, bara fylla hålen

Min resa är över och jag räknar inte med att blogga vidare, utan HÄR tar denna resa slut.

Jag tänker dock fylla i vissa hål som jag anser finns.
Främst dessa:
- Slutet av min vistelse i indiska Khajuraho och hela Varanasi
- Summering av mina intryck av Indien.
- Summering av mina intryck av Nepal
- Eventuellt en summering av Kina/Bejing
- Summering av tankar kring resan – när jag smält den lite till.
- Kanske kommer jag även i framtiden göra inlägg om händelser inträffar som berör min resa eller om jag får fler funderingar, när jag har resan på lite distans.

Varje gång jag skrivit något mer någonstans i bloggen, kommer jag att meddela det med ett nytt inlägg.

Fortsätt gärna maila mig och gör gärna kommentarer där ni känner för det i bloggen. Jag kommer regelbundet komma tillbaka och läsa den.

Inga kommentarer: